خرید کارت شارژ رایتل
شارژ ایرانسل، همراه اول و رایتل
خرید کارت شارژ رایتل

با عرض سلامي به بلندي بيل!!!!! به محكمي كلنگ! به گردي استانبلي! به سرعت فرغون! به تيزي شاقول! به انعطاف پذيري طناب! به لبريزي دوغاب! به سختي سيمان! به صافي ماله! به وسعت بشكه! به معرفت عمله! به قدرت كارگر! به ظرافت گچ كار! به لطافت معمار! به شجاعت صاحب كار! به رشادت مهندس! به صلابت جوشكار! به محبت صافكار! به رفاقت همكار! به سر كار گذاشتن توي بيكار بوس تنها تصادفيست که پليس نداره بغل تنها پارکينگيست که جريمه نداره پس مياي تو پارکينگ تصادف کنيم هموطنان عزیز توجه کنند هرشبی که فرداش تعطیل بود شب جمعه نیست......ستاد اصلاح الگوی مصرف

سری جدید متن شارژ رایتل

از امشب طرح زوج و فرد در رختخواب یوزارسیف اجرا میشود خرید شارژ رایتل تركه ميره رستوران ميگه: غذا چي دارين؟ گارسون ميگه: كاستيدگيلينكوفينوستا با ليمو! تركه ميگه: كاستيدگيلينكوفينوستا با چي؟

اس ام اس خنده دار رایتل

به غضنفر ميگن با اتوبوس جمله بساز ميگه: اطو بوس كردم لبم سوخت کارت شارژ رایتل هزار تا رك دارم وهزارتا رفيق،توشاه رگي و تك رفيق..

خرید کارت شارژ رایتل

از سوی یک منبع کاملا” آگاه اعلام شد:!!! پروفسور بیژن شکیبا ! گزینه اصلی فدراسون فوتبال برای جانشینی علی دایی در تیم ملی!! خرید کارت شارژ رایتل اي با صفا تو را ميزنم صدا گر داشتي وفا اس ام اس ميفرستادي گدا

متن جدید درباره کارت شارژ

دستان پسرک می لرزید... چشمانش گشاد شده بود، دهانش باز مانده بود... توان حرف زدن نداشت... سکوت همه جا را فرا گرفته بود... آخر او هم مانده بود که چه طور میمون می تونه اس ام اس بخونه؟ ميدوني من دوست دارم من عاشقتم ميميرم برات ميبوسمت . . . چند تا ميم داره ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: